2023./2024. māc. gada PRI0RITĀTES

1. PRIORITĀTE

 

Kvalitatīvi īstenot integrētu, daudzveidīgu mācību procesu veselības un fiziskās aktivitātes mācību jomā. Veicināt sadarbību : pedagogs- pedagogs.

Sasniedzamais rezultāts

 

Integrēts, daudzveidīgs mācību process veselības un fiziskās aktivitātes mācību jomā. Pedagogs nodrošina dažādus darbības veidus āra vidē –3 sporta veidu pamatelementu apguve,  brīvās rotaļas, pedagoga organizētās kustību rotaļas, eksperimenti dabā, māksla dabā.

2. PRIORITĀTE     

Nodrošināt izglītības procesu atbilstoši katra izglītojamā spējām.

 

Sasniedzamais rezultāts

 

Tiek izstrādāti individuālie uzdevumi talantīgiem bērniem, pedagogi izvēlas atbilstošas metodes un darba formas, nodrošina iesaisti konkursos un projektos, veicinot izglītojamo izaugsmi atbilstoši spējām, interesēm un vajadzībām.

Atbalsta personāls konsultē vecākus par specifiskiem mācīšanās vai uzvedības traucējumiem un palīdzības iespējām. Iesaka metodes mācību un uzvedības traucējumu risināšanā.